Khamis, 25 Oktober 2012

Kenapa tidak boleh switch to OLD interface blog?

Hey.. dalam kesibukan aku mengedit blog tadi, baru perasan , blog ini dah tak boleh switch kat Old Interface.. lama juga aku mencari settings untuk mengembalikan old interface blog, tapi malangnya aku tak berjaya. Dah banyak kali cuba, search di internet cara2 nak tukar balik kepada yang lama , segala nya tak berjaya. Rasa kecewa dengan New look blogger sekarang ini, kalau dulu masih bolehkan.

SO lepas ini, bagaimana aku nak tukar setting 'Comment' kepada 'Pop-up Window' ?? sangat leceh dan menyakitkan hati untuk difikirkan. Malah bukan itu sahaja, Untuk 'disabled' kan 'Word Verification' pun susah.. Seriously, aku memang tak berapa mahir dengan penggunaan New Look blog sekarang ini, lebih2 lagi bila nak ubah setting.. kalau guna kod tak apa kan?! T.T

BOO New Interface~~~


Tiada ulasan: