Selasa, 13 November 2012

Beli Handphone Baru ( pucuk dicita ulam mendatang )

Hai alls...

Aku dah save bajet mungkin around two thousand ringgit. Sebab aku dah semat dalam otak, aku akan ambil Samsung Galaxy SII, sebab perisian , fungsi dan kecanggihan yang digembar gemburkan dah boleh membuatkan aku tidur malam tak lena, mandi tak basah , makan tak kenyang.. Eh??

Samsung Galaxy SII
sumber- wikipedia nokks~

Okay, pada tarikh 27/10/2012 aku pergi kedai handphone.. Berbunga bunga hati ni taw nak beli phone baru. Yelah, selama ini aku kuatkan semangat menghadapi 'penderitaan' semasa menggunakan TXT PRO yang dicipta oleh Soni Eriksun . Tapi sebelum itu, kenalah pilih kedai yang betul-betul pro, jangan cikai macam Great Wall.nyesal beli handphone kat situ



Jadi aku pilih kedai handphone MASCOM (kedai orang cina) , apa yang aku suka , kedai dia besar, selesa, and tak bising, so aku tak rasa kelam kabut nak beli phone. Jurujual dia pun ok, humble ,funny and friendly. Akibat ke'friendly' diorang tu, secara tak sengaja pula aku terbeli Samsung Galaxy SIII ... amboi lari pendirian!! Pandai pancing yah cik adik dan cik akak. kesian Samsung S2 T.T
                                                                         
                                                                 
                                                                     
                                                                         
                                                                           
                                                                           
                                                                           
                                                                             

                                                                           TaDa!!

Samsung Galaxy SIII
Garnet Red



Nasib baik harga S3 dah turun . Aku rasa macam tak berbaloi juga kalau aku beli Samsung S2 , sebab jarak harga dia lebih kurang jauh sama ja, ala biar kalah membeli, tetapi menang memakai/mengguna.. ahak! Yang penting puas hati dan lama diguna ;p

Selamat tinggal TXT PRO, walau apa pun, jasa mu tetap ku kenang.. Sayonara~ sobsob

Tiada ulasan: