Sabtu, 27 April 2013

Misteri Jam 12 Malam on Youtube

Hi alls...




aik!!  kenapa titew leh cecat tat cini??



Malam2 dengar Misteri Jam 12 tengah malam memang best jugak, tapi kat tempat saya frekuensi nya tak sampai. so dengar kat Youtube saja, memang selalu dikemaskini lah. boleh dengar online, tapi dengar kat youtube lagi best saya rasa,boleh ulang dengar. Sorang2 kat bilik dengan lampu tertutup , langsir tingkap terbuka ( takut nak tutup ) fuhh.. bergerak seinci pun tak sanggup.. sound affect dia yg seram gilar tu memang dah cukup buat aku meremang.. terasa macam ada sesuatu di belakang pula.. Cheewah!!



Saja nak test keberanian , seperti biasa saya seorang yang penakut. Dj KC memang best , boleh buat orang terkucil sebab tetiba ja suara perempuan teriak berkumandang kat radio(guna headfon). terkejut gila dibuatnya. Terus tengok kiri kanan . Nasib baik xda 'benda' yang tak diingini muncul.


 Dari segi cerita lah yang paling saya suka sangat, sampai tertido tido dengar. Seram gilar lebih2 lagi kalau cerita pasal Penanggalan. Entah kenapa saya suka dengar cerita tu.. seram sangat kot! Cuma apa yang tak best nya ttg MJ12 ni bila part call , eishh.. bosan pula dengar,lebih2 lagi kalau pemanggil tu suara tak jelas, suara terketar ketar, ada pemanggil yang just nak memain mcm kes cik Minah tu, tak suka tauk!! Saya nak dengar DJ KC tu saja yang bercakap dan bercerita, koz dia baca penuh penghayatan cheewah~ suasana seram tu menjadi sangat bila dj KC mula membaca emel2 pendengar. hehe~  Seram weyh!!

Bagi sesiapa yang belum dengar tapi terasa nak dengar tu boleh dengar kat KC ...

Jangan lupa, perlahankan radio anda... dan periksa dulu siapa dibelakang anda.. kumkum .. hihihihihi (mengilai)



(Sumber pic dr google,takut weyh letak gambar hantu)




Tiada ulasan: