Sabtu, 4 Mei 2013

Pretty but Creepy

Hi alls..

Okay, dalam banyak hal... saya suka ketawa, lucu dan dihiburkan, so jangan tanyalah kenapa saya selalu buat lawak walaupun x menjadi.. kui kui kui~  masa kat sekolah dulu pun saya ada kawan yang nakal dan selalu buat perkara yang mencuit hati lalu membuat saya ketawa berdekah dekah.. ceh!! to capital *S* dan *A* , Terima Kasih kerana selalu membuat saya tersenyum , ketawa hingga terbatuk batuk.. Agagagaga~   I love you bebeh..

Tapi bila dah habis zaman persekolahan, kami dah bawa haluan masing2 , seorang dah pergi jauh seorang lagi dah kahwin.. *crying*   .. oh no, I'm alone   T.T  , ok panjang lebar pulak mukaddimah I ni.. kui3~
sebenarnya saya nak share channel seorang Youtubers ni, jantina: perempuan, ofkoz la Asian k.. kalau western I tak berminat nak tengok/subcribe taw adakah saya racist?!, terlalu normal dan bajet cool taw. kehkehkeh! *gurau* taw..

eh! bukan saya lerr~


*pic dia ada kat bawah tu hah*


Sejak my BF(bestfriend lerr) dah bawa haluan masing2kan, dah xda sapa yang boleh buat saya ketawa dan tersenyum manis manja , so saya bawa diri yang lara ini melayari youtube dan ku ternampak thumbnil video seorang wanita cantik sedang membuat meme faces , so dari situlah saya dah mula ketawa2 , tersengih2 sorang2 dalam bilik sambil hadap laptop , sejak tahun lalu saya sentiasa skodeng channel dia kalau ada video terbaru, serius, sehelai video dari dia pun saya taknak terlepas!!  Okay.. masa untuk memperkenalkan 'secret admire' saya tu... JENG...JENG...JENG!!!


Inilah dia minah yang saya maksudkan itu.. 



Hi, Sayalah c'Pretty' yang dimaksudkan tu..


AnnChirisu~   itulah dia, atau nama sebenarnya Ann Hoang, asal Vietnam tapi membesar di Kota terkemuka di dunia iaitu LONDON, nak kata dia ni kacukan tak juga kot sebab dia cakap dia 100 percent asian, takpa lah, kalau korang berminat boleh check channel dia,sebab aku hanya sekadar inign berkongsi,nak tengok , pi la tengok,mana tahu ada yang terlepas pandang kah! tapi sebelum korang tengok video video dia,  mohon kuatkan iman dan hati.. sebab, minah ni suka melakukan perkara diluar jangkaan kita.. mungkin ada yang tak suka, and ada yang suka,  first time tengok sangat tak percaya ngn dia ni.. tapi dialah vlogger yang paling cool yg pernah saya jumpa.. communitychannel jatuh pada nombor dua~ mengikut ranking saya lah. agagaga~



Am I Creepy?? oh...?



sebelum terlupa, saya nak bagi AMARAN, dia ni selalunya berpakaian seksi . saja nak bagitahu awal nanti korang terkejut pula ^_^




(Sumber pic dari Google, Ann, pinjam pic ko ye )

Tiada ulasan: