Sabtu, 4 Mei 2013

Rapat Dalam Kejauhan....

Hi alls...

Biarpun umur aku kian hari makin meningkat , hobi ini tidak akan pernah berubah. serius! Mama I pun dah naik risau dengan aku, ini umur dah meningkat haraplah yang aku ni bertambah matang , ini tidak, makin menjadi kebudak budakan pula.. Oh MAMA <3 ,ku ingin menjelaskan inilah yang dikatakan hobi.. agagagaga~

Well, apa boleh buat, dah ini yang boleh buat aku gembira.. iaitu membaca, kenapa mama aku marah kalau aku membaca?? sebab buku yang aku baca itu bukannya buku pelajaran pun, bukan ilmiah atau yg sewaktu dengannya.. nak tahu apa?? ala, budak budak ribena boleh teka arr.. agagaga~~


Inilah buku KOMIK yang aku nak baca dari dulu, huh, memang ketinggalan zaman tol aku ni but yang penting dapat baca akhirnya.. petang tadi baru dapat, aku beli online kat website Gempak.Starz .. my faveret kompeni.. ceh , ceh , cheewaah!!



Cover Depan 

Plot dia sangat menarik , pendek kata  'I loike it'  .. hikhikhik~




Cover Belakang


Sorry xboleh review plot cerita dia dengan panjang sebab aku baru mula nak baca.. T.T



First page ..

Kalau kena traffic jam kat dalam kereta boleh habis baca tanpa disedari ni , syok siot !! aku suka sangat baca komik camnie, ada color, bahasa Melayu.. ehehe~ kadang2 bosan gak baca manga , asyik2 Black and White ja.. ingat aku ni Michael Jackson ke nak layan2 hitam putih ni (terbawa bawa lagu MJ- black and white)


Okaylah.. aku dah nak mula baca komiks nie.. selamat membaca!! agaggagaga~

Tiada ulasan: