Rabu, 14 Ogos 2013

Guna Emel Gmail

Hah You All...



Saya kehilangan blog yang saya dah IKUTI dari mula saya berblogging..huhu~ sedih taw, bukan saya sengaja nak unfollow tapi itulah risiko yang harus saya hadapi sekarang nie!! 

Macam nie ceritanya, sebenarnya saya nak tukar emel(yahoo) blog saya kepada emel Gmail,  saya dah bosan dengan emel yahoo, punca2 nya saya malas la nak bagitahu..think positive kay! ok, dah tu, saya add la emel GMAIL saya kat *authors* , yang memang orang lain tak tahu melainkan saya dengan Allah swt jaa yang tahu. muehehe. Pastu, sudah konfirm emel GMAIL saya jadikan Pentadbir kat blog joci ni (bukan setakat Pengarang jaa kay!) , kemudian saya remove keluar emel YAHOO tuh dari blog joci ni.. (sebenarnya my all blogs tuh masih ada cuma xtaw nak login)



Masa untuk remove yahoo








Wahh.. happy lah saya sebab tak payah campur adukkan emel notify dari facebook. Salah satunya kenapa saya tak suka dengan emel lama tu , banyak sangat inbox yang datang..yang tidak penting pun masuk inbox, serius memang tak penting, bukannya kita tak check kat facebook juga nanti.. aiyook! 

So, blog ni tak kehilangan follower tetapi blog yang saya follow dah hilang, nak cari balik saya tak berapa ingat pulak nama blog tuh, tapi takpa la nnti saya usaha mencari 'mereka' kembali. heuheu! So, kepada my follower jangan salah faham ya kalau korang perasan saya dah kedua kali follow blog korang, saya tak pernah unfollow blog korang taw, tapi oleh kerana saya dah tukar emel blog, dia automatik deleting blog saya follow tuh . 



So jangan marah kay.. siapa marah kena jual huhu~ bye bye black bird..

(SUMBER PIC DARI GOOGLE)

6 ulasan:

Raz berkata...

saya pon x suke gune yahoo.. serabut.. gmail simple and clean

FFR berkata...

Betul tuh awak, skg guna Gmail baru tenang dan rsa selamat. Hehe

Unknown berkata...

hehehe. tak apa.. slow-slow.. nanti ingat balik lah tu blog-blog yang awak follow tu. hehe :)

FFR berkata...

Hopefully r..hehe , terima kasih awak ^^

Tanpa Nama berkata...

hai awak...saya pun blogger baru...baru tahun ni buat blog...moga2 kita dapat berkongsi idea....

FFR berkata...

Hi juga,thx sbb sudi follow blog sya ^^