Rabu, 21 November 2012

Blogwalking

Hai alls..

Baru ja lepas blogwalking tadi. Wahh.. bermacam macam artikel aku baca,ada yang best dan ada juga yang tak best.. bila tengok diorang buat entry panjang dan selesa untuk dibaca, aku pun rasa bersemangat balik nak buat entry. (Sometime rasa malas plak :p)

Sometime aku tertanya2 juga ni, dari manalah diorang dapat idea buat entry panjang,pastu gaya penulisan pun manyak cun mehh..adalah se-das dua aku terdekah baca entry diorang. haha..

Tapi, entry macam tu selalunya aku jumpa kat blog blog terkenal. Serious! Jadi tak hairanlah kalau diorang banyak follower. *kagum* .

Nanti ada masa aku nak p ber'blogwalking lagi.. mungkin juga aku akan meninggalkan jejak kat blog diorang. Coz macam tak best juga selalu jadi silent reader ni. :3

Lalalala~

2 ulasan:

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kalu bw tu slalu2 la tinggal jejak pasti dbalas hikss

missshoji berkata...

Hi kak.. suda pasti.hehe.. btw, trimas sbb sudi lawat blog ni :)