Rabu, 7 Ogos 2013

Esok Dah Raya, Takda Ucapan PON !!

Hi alls...

Assalamualaikum kepada semua.. Untuk pertama kali saya update entri tentang raya, koz blog saya ni belum berusia setahun pun, so ni la kali pertama blog saya sambut raya pada tahun 2013. Sebenarnya sedang saya taip entri ni perut saya asyik berbunyik2 ja, dia dah bagi warning tuh nak minta diisi tapi saya ni masih juga tak nak makan. Entahlah, rasa lapar tuh memang ada tapi saya takda mood nak M.A.M.A.M.Z.Z !! Agagaga T.T 

Hmm. Camni cerita nya, selepas buat kerja tadi(malam takbir skg ni heh!) perkara wajib buat saya, memamg wajibzz. Saya buka handset terus online fb. Mana lah taw kalau ada rakan2 yang ucap selamat hari raya ke.. nak minta maaf ke..nak bagi duit raya ke.. agagaga~ hmmmph!! Hampeh tiada yang ucap pun!! Saya tunggu lagi.. mungkin diorang belum online kot. Saya tunggu sambil usha2 page MyNime kat facebook. Admin dia memang kelakar arh! XD . Pastuh, dah berpuluh minit saya tunggu mungkin diorang dah ucap kot kat saya. Atau pun melalui inbox ke. X kesah yg penting diorg masih ingat kat saya ^^ ! 

Bila saya check kat fb balik, saya hampa meh!! Why?? Rakan2 takda satu pun yang ucap, ekceli saya bukan saja lah nak tunggu kat fb ja, tp thru LINE, WECHAT , SMS EVEN CALL PUN TARAK!! Saya rasa sedih sangat.. saya sengaja tak hantar terlebih dahulu mesej raya kepada rakan2 lain , saya nak tengok sejauh mana ingatan mereka terhadap diri ini. Tapi,memang mereka dah tak ingat kat saya pun, kalau dulu saya hantar mesej raya dgn oantun yg di copy dari msj kazen2^^ , berpusu2 yang balas.. skg nih , SHRMZDB ja!! 

Tak kesah lah tentang yang diatas tuh, saya boleh terima lagi.. tp yg tak boleh diterima , even my B.E.S.T.F.R.I.E.N.D tak bagi ucapan Happy Eids kat saya. Rasa nak menangis beb . Mungkin raya tahun ni tak sama mcm raya tahun2 dahulu. Its okay, itu itu kat atas tuh, sekadar luahan ajo, now saya nak set kan di fikiran saya hanya yg positif, mungkin diorg ada kerja banyak kot. Takkan lah oleh kerana saya yang demand ni kerja diorg ditinggalkan pula. Tak gitu?? Ceehwaah!!

Hehee.. rasanya baru lega sebab perasaan yang dipendam sudah terluah, koz kalau disimpan  kang berkarat pulok!! Kui!kui!kui! Okaylah, rasanya saya dah mula berselera nak mamamz ni , cuma lauks belum masak . Eii   , lewat makan malam nih tadi buat kerja banyak masak pun dah tak sempat . Agagaga.. 

Di akhir entri ni saya nak mengucapakan 
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN ,KALAU ADA SALAH DAN SILAP SAYA MEMOHON KEMAAFAN KEPADA SEMUA ^^ !

sori takda pantun tak sempat nak buat koz dah nak masuk jam 12 , cepat publish!!!!!! Hahaha~

Tiada ulasan: